Pages

Sunday, January 09, 2011

I Crave You

I never know that you can say "you crave a boy" before hearing this song.

but, well, it's a song, there's no right or wrong grammar in a song.


anyway, Besides all the Katy Perry songs, this song has been playing and replaying in my head.

enjoy!


Flight Facilities feat Giselle - I Crave You


Why can't you want me like the other boys do?

They stare at me while I stare at you

Why can't I keep you safe as my own?

One moment I have you the next you are gone

Rehearsed steps on an empty stage

That boy's got my heart in a silver cage

Why can't you want me like the other boys do?

They stare at me while I crave you


I walked into the room dripping in gold

Yeah dripping in gold

I walked into the room dripping in gold

Dripping in gold

A wave of heads did turn, or so I've been told

Or so I've been told

My heart broke when I saw you kept your gaze controlled

Oh I cannot solve


Why can't you want me like the other boys do?

They stare at me while I stare at you

Why can't I keep you safe as my own?

One moment I have you the next you are gone

Rehearsed steps on an empty stage

That boy's got my heart in a silver cage

Why can't you want me like the other boys do?

They stare at me while I crave you


It's true I crave you

Crave You

It's true I crave you


Let's just stop and think, before I lose face

Surely I can't fall, into a game of chase

Around his little finger, that boy has got me curled

I try to reach out, but he's in his own world

This boy's got my head tied in knots with all his games

I simply want him more because he looks the other way

3 comments:

mr. deus said...

baru baca ternyata
liriknya bgs..

gw jadi keinget rangga aadc ya..

Ratnaa Kurnia said...

thanks for sharing,,nice post
ST3Telkom

IBU SARTIKA said...

Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Mbah Rawa Gumpala dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Mbah Rawa Gumpala bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no 085-316-106-111 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Mbah dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Mbah untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah disini šŸ­Pesugihan Putih Tanpa TumbalšŸ­